Контрольна робота № 1. Повторення
І варіант
І РІВЕНЬ
1. Вкажіть іменники 2 відміни:
а) мати, любов, надія;
б) село, мир, поле;
в) теля, сирота, річ.
2. Прикметники солодкий, червоний, високий належать до:
- якісних;
- відносних;
- присвійних.
3. Вкажіть дієслова, які з не пишуться разом:
- не/працювати;
- не/відрізнятися;
- не/хтувати.
4. Займенники цей, той належать до:
- відносних;
- вказівних;
- означальних.
5. Числівник три четвертих, одна ціла одна друга, належать до:
- збірних;
- дробових;
- цілих.
6. Знайдіть похідний прийменник.
- на;
- задля;
- між.
7. Знайдіть підрядний порівняльний сполучник.
- якщо;
- тільки;
- ніби.
8. Вкажіть модальну частку.
- ані;
- нехай;
- ніби.
9. Знайдіть вигук.
- он;
- ой;
- гейкати.
10. Займенники хтозна з/ким, казна в/чому, аби з/ким, ні в/кого пишуться:
- разом;
- окремо;
- через дефіс.
1. Правильно напишіть іменники у формі орудного відмінка.
Груша, дощ, круча, кущ, тиша, повість, тінь.
2. Запишіть правильно прикметники.
Блідо/рожевий, давньо/пруський, науково/дослідний, світло/червоний.
3. Поставте потрібні букви замість крапок.
П'ят..десят, шіст..сот, вісім..десят..
ІII РІВЕНЬ
Спишіть, вставляючи пропущені букви. Визначте частини мови.
Голубіє з..мля, оповита прозорим с…рпанком. І соня…на злива золотит… колос…ям усіяну твердь. Повіяв ле…кий віт…рець, струшуючи з листу неопалі краплі. Гори сплят…, повиті млою. Сяйвом зір залиті сплят… лани кругом. Щ…рбатий місяць сяє у з…ніті, сл….озаві хмари беручи на глум.
ІІ варіант
І РІВЕНЬ
1. Вкажіть іменники 1 відміни:
а) зима, староста, ненька;
б) село, мир, теля;
в) мати, любов, річ.
2. Прикметники підготовчий, скляний, політичний належать до:
- якісних;
- відносних;
- присвійних.
3. Вкажіть дієслова, які з не пишуться окремо:
- не/добачати;
- не/відрізнятися;
- не/хтувати.
4. Займенники мій, їхній належать до:
- присвійних;
- вказівних;
- означальних.
5. Числівник двадцять п’ятий, сьомий належать до:
- збірних;
- дробових;
- порядкових.
6. Вкажіть, які з цих слів пишемо разом.
- хтозна/хто;
- аби/як;
- що/небудь.
7. Знайдіть складний прийменник.
- по;
- заради;
- між.
8. Знайдіть сурядний протиставний сполучник.
- якщо;
- проте;
- і.
9. Вкажіть формотворчу частку.
- ані;
- нехай;
- ніби.
10. Знайдіть вигук.
- добридень;
- ніяк;
- гейкати.
II РІВЕНЬ
1. Правильно напишіть іменники у формі орудного відмінка.
Доля, плащ, кінь, море, річ, вість, мати.
2. Запишіть правильно прикметники.
Південно/західний, синьо/окий, мовно/літературний, світло/зелений.
3. Поставте потрібні букви замість крапок.
П'ят..сот, шіст..десят.., п’ят..надцят..
ІII РІВЕНЬ
Спишіть, вставляючи пропущені букви. Визначте частини мови.
Там виплив я у море юн..их літ. Там бачив я г..рячий тру… і піт. Там першу радіст… і страждан…я перше довірл…во навчився я пр..ймат…. З орлами я не думаю дружити. Та я опрусь гн…ючому болоту. Зараз я спішу жит…я вітати. Я хочу ж…ти просто, без пр..крас