Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Контрольна робота № 3. Українська література доби Ренесансу і доби Бароко

Варіант 1.

1. Вертеп – це

а) невеличкі комічні п’єси чи сценки, які ставили між актами основної драми;

б) дискусія з приводу якогось питання суспільного характеру;

в) старовинний пересувний ляльковий театр, де ставили релігійні та світські п’єси;

г) пристосування високих біблійних образів, релігійної тематики до земних потреб.

 

2. "Той, в кого совість як чистий кришталь", є ідеалом твору Григорія Сковороди

 

а) "Всякому місту – звичай і права";

б) "Бджола та Шершень";

в) "Хто серцем чистий і душею";

г) "Delibertate".

 

3. До козацьких літописів не належить

 

а) "Літопис Самійла Величка";

б) "Літопис Григорія Граб’янки";

в) "Повість минулих літ";

г) "Літопис Самовидця".

 

4. Сучасною українською мовою "Історію русів" видано в інтерпретації

 

а) Дмитра Павличка;

б) Івана Франка;

в) Івана Драча;

г) Тараса Шевченка.

 

5. Найвідоміша в поетичній спадщині Григорія Сковороди збірка має назву

 

а) "Байки Харківські";

б) "Сад божественних пісень";

в) "Афоризми";

г) "Delibertate".

 

6. Установіть відповідність між художніми засобами та їх прикладами у творах Г.Сковороди

 

1. Я ж у полоні нав’язливих дум:

Лише одне непокоїть мій ум;

2. непокоїть Венерин амур;

3. Знаю, що смерть – як коса замашна,

Навіть царя не обійде вона.

4. Що є свобода? Добро в ній якеє?

а) порівняння;

б) метафора;

в) анафора;

г) риторичне запитання;

д) епіфора.

 

7. Установіть відповідність між творами та жанрами, до яких вони належать

 

1) байка;

2) літопис;

3) пісня;

4) казка;

5) легенда.

а) "Історія русів";

б) "Всякому місту – звичай і права";

в) "Бджола та Шершень";

г) "Вавилонська вежа".

 

8. Продовжте речення:

 

а) Центральною постаттю в козацьких літописах виступає…

б) Ідея волелюбності яскраво втілена у творі Г. Сковороди…

в) Учення Г.Сковороди про споріднену працю втілено у творі…

9. Розташуйте у хронологічному порядку етапи життя та творчості Г. Сковороди:

а) мандрівна академія;

б) співак царської придворної капели в Петербурзі;

в) "Та копаю собі могилу, бо прийшов мій час";

г) домашній вчитель сина поміщика Степана Томари;

д) викладач Харківського колегіуму.

10. Напишіть міні-твір на тему "Смисл і цінності життя (за Г.Сковородою)".

 

 

Контрольна робота № 3. Українська література доби Ренесансу і доби Бароко

Варіант 2.

1. До козацьких літописів не належить

 

а) "Історія русів";

б) "Літопис Григорія Граб’янки";

в) "Києво-Печерський патерик";

г) "Літопис Самовидця".

 

2. Найвідоміша в поетичній спадщині Григорія Сковороди збірка має назву

 

а) "Сад божественних пісень";

б) "Байки Харківські";

в) "Афоризми";

г) "Delibertate".

 

3. Вертеп – це

а) невеличкі комічні п’єси чи сценки, які ставили між актами основної драми;

б) дискусія з приводу якогось питання суспільного характеру;

в) старовинний пересувний ляльковий театр, де ставили релігійні та світські п’єси;

г) пристосування високих біблійних образів, релігійної тематики до земних потреб.

4. "Той, в кого совість як чистий кришталь", є ідеалом твору Григорія Сковороди

 

а) "Всякому місту – звичай і права";

б) "Хто серцем чистий і душею";

в) "Бджола та Шершень";

г) "Delibertate".

 

5. Сучасною українською мовою "Історію русів" видано в інтерпретації

 

а) Тараса Шевченка;

б) Івана Франка;

в) Івана Драча;

г).Дмитра Павличка.

 

6. Установіть відповідність між творами та жанрами, до яких вони належать

 

а) "Історія русів";

б) "Всякому місту – звичай і права";

в) "Бджола та Шершень";

г) "Вавилонська вежа".

 

1) байка;

2) літопис;

3) пісня;

4) казка;

5) легенда.

 

7. Установіть відповідність між художніми засобами та їх прикладами у творах Г.Сковороди

 

а) порівняння;

б) метафора;

в) анафора;

г) риторичне запитання;

д) епіфора.

 

1. Я ж у полоні нав’язливих дум:

Лише одне непокоїть мій ум;

2. непокоїть Венерин амур;

3. Знаю, що смерть – як коса замашна,

Навіть царя не обійде вона.

4. Що є свобода? Добро в ній якеє?

 

8. Розташуйте у хронологічному порядку етапи життя та творчості Г. Сковороди:

а) викладач Харківського колегіуму;

б) домашній вчитель сина поміщика Степана Томари;

в) "Та копаю собі могилу, бо прийшов мій час";

г) співак царської придворної капели в Петербурзі;

д)мандрівна академія.

9. Продовжте речення:

а) Ідея волелюбності яскраво втілена у творі Г. Сковороди…

б) Центральною постаттю в козацьких літописах виступає…

в) Учення Г.Сковороди про споріднену працю втілено у творі…

10. Напишіть міні-твір на тему "Роздуми про цінності та смисл життя (за Г.Сковородою)".

...
Найбільше і найдорожче добро кожного народу — це його мова, та жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя і свої сподіванки, розум, досвід, почування.
Панас Мирний

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2024
    uCoz