Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

Контрольна робота № 4. Іван Франко. Леся Україна. Варіант 1.

1. Характеристикою

Узагальнена назва ліричного твору, у якому розкривається широкий діапазон душевних переживань, почуття ліричного героя постають найяскравішим художнім документом історії людського серця

передано особливості

а) громадянської лірики;

б) пейзажної лірики;

в) інтимної лірики;

г) сатиричної лірики.

Наведіть приклад ліричного твору, який належить до цієї тематичної групи.

2. Поема – це…

3. У творі Лесі Українки «Давня весна»:

а) передається любов до природи рідного краю;

б) поетеса засуджує своїх сучасників, які нічого не роблять;

в) висловлюється думка про те, що любов і пошана до рідного слова завжди жила в помислах українського народу;

г) возвеличується краса весняної природи, за сприяння якої людина забуває про свою хворобу, самотність.

4. Назвіть віршові розміри за схемами:

а) −^−; б) ^− −; в) − − ^.

5. Визначте за поданим фрагментом назву поезії та її автора. Зробіть графічну схему наголошених і ненаголошених складів, визначте віршовий розмір, види рим та римування. Випишіть із фрагмента поезії виражально-зображальні засоби, які використовує автор. До якої тематичної групи належить поезія? Якою є тема та ідея цього ліричного твору?

Природу розкішная дрож пронимає,

Жде спрагла земля плодотворної зливи,

І вітер над нею гуляє бурхливий,
І з заходу темная хмара летить…

6. Характеристика образу лицаря (за поемою Лесі Українки «Давня казка»).

 

Контрольна робота № 4. Іван Франко. Леся Україна. Варіант 2.

1. Характеристикою

Узагальнена назва ліричних творів, у яких настрій ліричного героя суголосний із природою, переживання й відчуття виникають від споглядання природи

передано особливості

а) громадянської лірики;

б) пейзажної лірики;

в) інтимної лірики;

г) сатиричної лірики.

Наведіть приклад ліричного твору, який належить до цієї тематичної групи.

2. Алегорія – це…

3. Темою твору «Легенда про вічне життя» є:

а) поетичний роздум над тим, для чого людина живе, що є для неї найціннішим;

б) розповідь про Олександра Македонського;

в) возвеличення сили кохання;

г) розповідь про любов до рідного краю.

4. Назвіть віршові розміри за схемами:

а) −^−; б) ^− −; в) − − ^.

5. Визначте за поданим фрагментом назву поезії та її автора. Зробіть графічну схему наголошених і ненаголошених складів, визначте віршовий розмір, види рим та римування. Випишіть із фрагмента поезії виражально-зображальні засоби, які використовує автор. До якої тематичної групи належить поезія? Якою є тема та ідея цього ліричного твору?

Була весна весела, щедра, мила,
Промінням грала, сипала квітки,

Вона летіла хутко, мов стокрила,
За нею вслід співучії пташки!

6. Характеристика образу поета (за поемою Лесі Українки «Давня казка»).

...
Щоб любити — треба знати, а щоб проникнути в таку тонку й неосяжну, величну й багатогранну річ, як мова, треба її любити.
Василь Сухомлинський

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2024
    uCoz