Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Контрольна робота № 4.В. Сосюра, В. Підпалий, В. Голобородько

Варіант І

1. Хто з вивчених письменників народився в місті Дебальцеве на Донеччині?

а) Володимир Підпалий;

б) Володимир Сосюра;

в) Василь Голобородько;

г) Леся Українка.

2.Хто з вивчених письменників є автором поезії «Зимовий етюд»?

а) Тарас Шевченко;

б) Василь Голобородько;

в) Володимир Підпалий;

г) Володимир Сосюра.

3.До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Васильки»?

а) до інтимної;

б) до пейзажної;

в) до патріотичної;

г) до громадянської.

4. Хто з поетів у своєму вірші «Любіть Україну» стверджував, що «Не можна любитинародів других, Коли ти не любиш Вкраїну»?

а) Василь Голобородько;

б) Володимир Підпалий;

в) Володимир Сосюра

г) Іван Франко.

5. Верлібр – це…

6. Ліричний герой якого з віршів Володимира Підпалогозакликає «в житті любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті…»?

а) «…Бачиш: між трав зелених…»;

б) «Любіть Україну!»;

в) «Зимовий етюд»;

г) «Матері».

Завдання з вибором трьох правильних відповідей.

7. Позначте рядки, у яких записані назви віршів Василя Голобородька:

а) «Наша мова»;

б) «З дитинства: дощ»;

в) «Теплі слова»;

г) «Васильки»;

ґ) «Солов’їні далі»;

д) «…Бачиш: між трав зелених…».

8. Позначте рядки з поезії Володимира Сосюри «Осінь»:

а) «Одсіяють роки, мов хмарки над нами…»;

б) «По садах пустинних їде гордовито…»;

в) «В’яне все навколо, де пройдуть копита…»;

г) «Так же буде поле, як тепер, синіти…»;

ґ) «Скрізь якась покора в тишині розлита…»;

д) «…і ось так же в полі будуть двоє йти…».

9. Позначте рядки, які описують, у чому виявляється образ України в поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну».

а) у повстанській пісні;

б) у пісні, у кожній думі;

в) у книгах письменників;

г) у зірках, у вербах;

ґ) у наукових працях;

д) у кожному серця ударі.

Завдання на встановлення відповідності.

10. Установіть відповідність між художніми засобами, стилістичними прийомами й прикладами:

а) «Любіть Україну, як сонце, любіть»;

б) «…хто набігається,

Хто нахитається,

Хто насидиться на горі…»;

в) «В’яне все навколо, де пройдуть копита,

Золоті копита чорного коня».

1. Епітет.

2. Порівняння.

3. Анафора.

11.ВЛАСНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ. Орієнтовний обсяг роботи – 1 сторінка зошита (100-150 слів).Прокоментуйте рядки з вірша

Любіть Україну у сні й наяву,

Вишневу свою Україну,

Красу її вічно живу і нову

І мову її солов’їну…

Контрольна робота № 4.В. Сосюра, В. Підпалий, В. Голобородько

Варіант ІІ

1. Хто з вивчених письменників народився в селі Лазірках на Полтавщині?

а) Володимир Підпалий;

б) Володимир Сосюра;

в) Василь Голобородько;

г) Леся Українка.

2. Хто з вивчених письменників є автором поезії «Наша мова»?

а) Тарас Шевченко;

б) Василь Голобородько;

в) Володимир Підпалий;

г) Володимир Сосюра.

3. До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Осінь»?

а) до інтимної;

б) до пейзажної;

в) до патріотичної;

г) до громадянської.

4. Хто з поетів у своєму вірші «Любіть Україну» стверджував «Всім серцем любіть Україну свою, – І вічні ми будемо з нею»?

а) Василь Голобородько;

б) Володимир Підпалий;

в) Володимир Сосюра

г) Іван Франко.

5. Етюд – це…

6. Ліричний герой якого з віршів Василя Голобородька закликає «Співаймо пісні про кохання…»?

а) «…Бачиш: між трав зелених…»;

б) «Теплі слова»;

в) «Зимовий етюд»;

г) «Матері».

Завдання з вибором трьох правильних відповідей.

7. Позначте рядки, у яких записані назви віршів Володимира Підпалого:

а) «Наша мова»;

б) «Матері»;

в) «Зимовий етюд»;

г) «Васильки»;

ґ) «Солов’їні далі»;

д) «…Бачиш: між трав зелених…».

8. Позначте рядки з поезії Володимира Сосюри «Васильки»:

а) «Одсіяють роки, мов хмарки над нами…»;

б) «По садах пустинних їде гордовито…»;

в) «В’яне все навколо, де пройдуть копита…»;

г) «Так же буде поле, як тепер, синіти…»;

ґ) «Скрізь якась покора в тишині розлита…»;

д) «…і ось так же в полі будуть двоє йти…».

9. Позначте рядки, які описують, у чому виявляється образ України в поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну».

а) у повстанській пісні;

б) у квітці й пташині;

в) у книгах письменників;

г) у хмарах пурпурових;

ґ) у наукових працях;

д) у хвилях Дніпра.

Завдання на встановлення відповідності.

10. Установіть відповідність між художніми засобами, стилістичними прийомами й прикладами:

а) «Вечір, мов казка, над Україною…»;

б) «…уплетена дорога, що веде до батьківської хати,

уплетена хата, що видніється на горі…»;

в) «В далечінь холодну без жалю за літом

синьоока осінь їде навмання».

1. Епітет.

2. Порівняння.

3. Анафора.

11.ВЛАСНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ. Орієнтовний обсяг роботи – 1 сторінка зошита (100-150 слів).Прокоментуйте рядки з вірша

…Бачиш:

між трав зелених,

як грудочки,

пташата…

Станьмо ось тут навшпиньки

спокій їх берегти.

...
Найбільше і найдорожче добро кожного народу — це його мова, та жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя і свої сподіванки, розум, досвід, почування.
Панас Мирний

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2024
    uCoz