Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання 4.

1. Підкреслити всі члени речення. Надписати їх різновиди (членів речення). Розставити пропущені розділові знаки.

1. Веселий господар Дем’ян любив людей на бесіду скликати. 2. Надрукували для народу казки Андрія казкаря. 3. Найкращий парубок Микита сидить на лаві в сірій свиті. 4. І дід Матвій широкі голубить плечі до клубу йде послухать про світи. 5. Не раз, було, Денисові артисту я заздрив: що за спритність у руці. 6. Підійшов Омелько дід усміхнувся: «Все як слід». 7. Сусіди забули навіть його прізвище і звали його Самійло косар а то й просто Косар. 8. Олесю сестричко! Ходім аж на той бік лісу. 9. Кріпак Шевченко люльку пану з дитинства мусив подавать… 10. Чого ж не виходить Оксана дівчина ламати калину співати в діброві? 11. Пан отаман із панянки і очей не зводить. 12. Багато до пана Івана козацтва зібралось 13. Розходьтесь, панове козаченьки, прошу я вас просьбою! 14. Збудилась Анна королева і стала при вузькім вікні. 15. Закарбувався велетень Шевченко у душі українські на віки. 16. Сьогодні легко пане брате клясти зруйновану тюрму. 17. Взяли Івася сиротину добрі люди в Україну. 17. А де ж та річенька Глибочиця в які втекла вона краї? 18. Раптом де не взявся розбишака краб. 19. Сойка непосида метушиться дбає про запаси для зими. 20. Для рака пустельника черепашка була і одягом, і хатинкою.

2. Виконайте повний синтаксичний аналіз 9 речення.

3. Слова, що в тексті виділені курсивом, запишіть фонетичною транскрипцією.

4. Слова, що виділені жирним шрифтом, проаналізуйте як частину мови.

5. Виписати з речень усі займенники, визначити розряди.

6. Слова, що виділені жовтим маркером, розібрати за будовою.

7. Виписати з речень слова, що мають емоційно забарвлені суфікси, позначити їх. Визначити, до яких частин мови належать виписані слова.

8. Виконати завдання тематичного оцінювання № 4 (варіант 1 повністю, варіант 5, крім завдань 4 рівня) за збірником М5.

9. Виконати ідейно-художній аналіз поезії, обраної для вивчення напам’ять.

10. Віра Науменко писала: «Хто у світі знає Україну – той любить Тараса Шевченка, хто любить Тараса Шевченка – той знає Україну». У формі висловлювання довести або спростувати цей вислів (обсяг – до 1,5 сторінки).

11. Скласти образок (уявну картинку)«На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає».

12. Назвати твори Т. Шевченка, із яких подано уривки:

      1. Неначе сонце засіяло, 
      Неначе все на світі стало 
      Моє... лани, гаї, сади!.. 
      І ми, жартуючи, погнали 
      Чужі ягнята до води.

2. По діброві вітер виє,

Гуляє по полю,

Край дороги гне тополю

До самого долу.

 

3. І мене в сем’ї великій,

В сем’ї вольній, новій,

Не забудьте пом’янути

Незлим тихим словом.

 

4. Сидить козак на тім боці,

Грає синє море.

Думав, доля зустрінеться —

Спіткалося горе.

 

5. На розпутті кобзар сидить

Та на кобзі грає,

Кругом хлопці та дівчата,

Як мак процвітає.

 

 

...
Доля нашої мови залежить і від того, як відгукнеться на рідне слово наша душа, як рідне слово бринітиме в цій душі, як воно житиме в ній.
Олесь Гончар

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2024
    uCoz