Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Сайт учителя |
|
Завдання 8. 1. Підкреслити всі члени речення. Надписати їх різновиди (членів речення). Визначити різновиди односкладних речень. 1. Окують царей неситих в залізнії пута. 2. Густенька каша, та каша, бачте, не наша, а наш несолений куліш – як знаєш, так його і їж. 3. Ой, повій, повій, повій, вітре, через море, та з Великого Лугу. 4. Прозрійте, люди, день настав! 5. Торкнись душею мужності Тараса. 6. Просимо до столу. 7. Мовчки йду крізь криваві жита, де кувалась життя ціна. 8. Еге ж, так вам і дадуть демократію в обидві жмені! 9. Зоремо ж землю, засієм, створимо вічну весну. 10. На телефонних дротах не зігрієш свій плач гітари. 11. Не шукай собі щастя, а шукай долю. 12. Виходьте на дорогу! 13. Для добрих друзів відчиняю дім і маю серця щиру нагороду. 14. Не вбивши ведмедя, не діли шкуру. 15. Не довіряй вовку череду. 16. Ми з тобою просто – ти і я. 17. Занесла мене лиха година в невеличкий повітовий город N. 18. Ой, скільки люду збіглось на Парнас! 19. З обох боків по тротуарах сунули довгі низки робітників. 20. Усмішкою дитячої фортуни було для нас потрапити в цей дім. 2. Виконати повний синтаксичний аналіз 13 речення. 3. Слова, що в тексті виділені курсивом, записати фонетичною транскрипцією. 4. Слова, що виділені жирним шрифтом, проаналізувати як частину мови. 5. Виписати з тексту дієслова та розібрати їх за будовою. 6. Виконати завдання тематичного оцінювання № 8 «Повторення вивченого» (варіант 5 повністю, варіант 1 – крім завдань 4 рівня) за збірником М5. 7. Виписати з тексту іменники, що є назвами істот. Визначити їх рід та число. 8. Виконати ідейно-художній аналіз поезії Т. Масенко. Любіть красу своєї мови, Звучання слів і запах слів: Це квітка ніжна і чудова Широких батьківських степів. Всі каравани знайдуть воду В краю пустинь і злих негод: Як річка, зроду і до роду, Так мова з’єднує народ. 9. Назвати перераховані поняття.
|
|
Copyright monko_n © 2024 |
uCoz |