Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Жовтень » 9 » Завдання для Ані
13:33
Завдання для Ані

Українська мова

11 клас

1. За поданою схемою складіть речення. Зробіть його повний синтаксичний аналіз.

 

12 балів

2. Поставте іменники в родовому відмінку однини.

Сибір _________, клуб ___________, Зелений Гай ________________, Париж ___________, Алтай ______________, портфель ___________, Тетерів ___________, дах ___________, млин _____________, грип ______________.

2 бали

3. Запишіть слова, вибравши відповідну літеру з дужок.

(К,к)__узнецький (М,м)__іст (вулиця); (К,к)__онституційний (С,с)__уд (У,у)__країни; (Я,я)__рославів (В,в)__ал (вулиця); (К,к)__озинські (Г,г)__орби (урочище); (В,в)__ерховна (Р,р)__ада; (К,к)__арельська (А,а)__втономна (Р,р)__еспубліка; (З,з)__бройні (С,с)__или (У,у)__країни; (К,к)__абінет (М,м)__іністрів (У,у)__країни; (Н,н)__ародна (П,п)__алата (Р,р)__еспубліки (І,і)__ндії; (Д,д)__ержава (Б,б)__ахрейн.

3 бали

4. Прочитайте фразеологізми. З’ясуйте їх значення. Напишіть, що об’єднує ці стійкі сполучення слів.

У всякого Мусія своя затія – ___________________________________________;

сплітати Химині кури – _______________________________________________;

от тобі, Гапко, і Київ – ________________________________________________;

Дуня з водокачки – ___________________________________________________;

не вмер Данило – болячка задавила – ____________________________________;

Кузьма Дем’яну рідний Федір – ________________________________________;

на тобі, Гавриле, що мені не миле – _____________________________________;

парочка – Мартин і Одарочка – _________________________________________;

який Сава, така й слава – ______________________________________________;

казала Настя, як удасться – ____________________________________________;

мели, Іване, доки вітру стане – _________________________________________;

велике свято, що Гриць у церкві – ______________________________________.

7 балів

5. Зредагуйте вислови.

Читацький абонент – _________________________________________________.

Передовий авангард – _______________________________________________.

Моя автобіографія – ________________________________________________.

Політична автономність – ___________________________________________.

Опера має авторитет у глядачів – ______________________________________.

Сказано на мій адрес – _____________________________________________.

Адреса місця проживання – __________________________________________.

Є багато альтернатив – ______________________________________________.

Видалити апендицит – _____________________________________________.

З іншого боку до теми підходить – ___________________________________.

Гарні буси – ______________________________________________________.

З точки зору вимог закону ― _______________________________________.

Користуватися вспишкою ― _________________________________________.

Електрополотер ― _________________________________________________.

                                                                                                       6 балів

Усього – 30 балів

Українська література

11 клас

І. Напишіть твір-роздум на одну з тем:

1. «Душа стоїть у пам’яті, як в повені» (Ліна Костенко).

2. Розкриття душевного стану ліричного героя, мотиву туги за минущістю краси (за творами Євгена Плужника).

3. «Цілує, як друг, – продає, як Юда» (Григорій Сковорода).

12 балів

ІІ. Виконайте тести.

  1. Яку назву мала група українських митців-модерністів, яка керувалася таким кредо: «На теми, що нові, античний вірш складаймо»? Назвіть представників. ____________________________________________________________________________________________________________________________________
  1. б.

2. Дайте визначення жанру твору, який починається з опису села Семигори.

____________________________________________________________________

  1. б.

 

3. Хто з поданого ряду митців НЕ належить до родини Тобілевичів? (Підкресліть)

Марко Кропивницький, Микола Садовський, Іван Карпенко-Карий, Панас Саксаганський.

1 б.

4. Назвіть автора і твір, у якому «омузичнено» передано прихід весни, «квітами-перлами закосиченої»? _______________________________________

1 б.

5. Укажіть фольклорний жанр, для якого характерні метаморфози й напружений сюжет. __________________________________________________

  1. б.

6. Назвіть твір, цитату з якого наведено.

«Лучче ж би потятим бути, аніж полоненим»____________________________

1 б.

8 балів

ІІІ. Подивіться на оригінальний зразок футуро-авангарду – скульптуру «Карусель П’єро» Олександра Архіпенка, який першим у скульптурі почав розписувати поверхню фарбами. У «скульптуро-живопису» колір підкреслює рельєф, а рельєф доповнює колір. Назвіть українського поета початку ХХ століття, творчість якого є також своєрідним авангардним експериментом. Укажіть літературний твір, форму і зміст якого, на Вашу думку, могла б передати ця скульптура Олександра Архіпенка. Свою думку аргументуйте.

8 балів

 

ІV. Назвіть три стильові напрями в літературі ХХ століття та митців, творчість яких містить ознаки цих напрямів.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 бали

V. Виконайте ідейно-художній аналіз поезії Ліни Костенко.

 

Люблю чернігівську дорогу –

весною, влітку, восени.

Там досі моляться Стрибогу

високі в сонці ясени.

Дівчата ходять, мов княгині.

Цвітуть смарагдові луги.

Русявокосі Берегині

позолотили береги.

Там переходять шлях уповні.

Під осінь в кожному селі

немов димки димлять жертовні –

копають люди картоплі.

Бори стоять, такі соснові!

Ведмедів бачать уві снах.

Вінки цибулі бурштинові

там висять просто на тинах.

 

Від магістралі за два метри,

уся закутана в що є,

сидить бабуся, як Деметра,

у відрах моркву продає.

Шофер гальмує мимоволі,

стоять колеса в шелюзі, –

несе хтось яблука в приполі,

несе хтось груші в картузі.

І знову мчиш, як метеор ти.

І довго світяться в душі

оті розкішні натюрморти

уздовж доріг на спориші…

 

 

12 балів

 

Усього – 43 бали

 

Переглядів: 1346 | Додав: monko_n | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
...
Найбільше і найдорожче добро кожного народу — це його мова, та жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя і свої сподіванки, розум, досвід, почування.
Панас Мирний

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2024
    uCoz