Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Грудень » 25 » Самостійна робота з теми "Складнопідрядні речення з підрядним означальним та з’ясувальним"
19:15
Самостійна робота з теми "Складнопідрядні речення з підрядним означальним та з’ясувальним"

Варіант 1.

1. Розставте пропущені розділові знаки. Підкресліть граматичні основи речень, накресліть схеми та визначте вид підрядних. Зазначте, сполучником чи сполучним словом приєднана підрядна частина.

1. Я народився на землі від батька що орав ту землю.

2. Дивлюся на березоньку в зажурі що виросла самітньою на мурі.

3. Нема на світі сили що подолала б нашу силу.

4. Надходило травневе надвечір'я коли повітря в Миргороді напоєне лінивими пахощами розімлілої за день землі.

5. Увесь день і всю ніч просипів Свирид Яковлевич біля своїх дітей схиливши горду матроську голову на ті груди у які не раз била смерть.

6. Ми мовчки йшли долиною сумною де наші друзі в битві полягли.

7. Олесь уявив собі, як гарно зараз у лузі і побіг у верболози.

8.Від тебе не сховає вже імла все що здобуто хлібе наш насущний.

9. Нема такого хліба на землі як той що моя мати випікала.

10. Душа людська міряється такою силою про яку навіть не підозрював світ.

11. Олесь біжить під тюпцем і раптом помічає що дерева теж біжать.

12. Тоді розмова йшла про все на світі, а най більш про те як ціло-світній розмете кордони й межі тюрми й рубежі.

2. Знайдіть та виправте помилки у схемах: 1. [1 ім.] (де 2). 2. [1 д.], (що 2). 3. (Той 1), [д. 2].

3. Знайдіть схему, що відповідає реченню: Степ особливо чарівний тієї пори, коли жита половіють. 1. [1 ім.], (коли 2). 2. [1 д.], (коли 2). 3. [1 з.], (коли 2).

Варіант 2.

1. Розставте пропущені розділові знаки. Підкресліть граматичні основи речень, накресліть схеми та визначте вид підрядних. Зазначте, сполучником чи сполучним словом приєднана підрядна частина.

1. Той ніколи не доскочить слави хто задля неї на землі живе.

2.Звичайно було б несправедливо не помічати і того нового що з’явилося в ті дні в роботі органів масової інформації.

3. Краще придивляйся до тих хто мислить і говорить обережно.

4. Мій Олімп то найвища гора що не вища за нашу хатину.

5. Чому вдивляєшся так пильно й підозріло у тих хто сумніви свої явля на люди сміло?

6. Мені здається що я володію віковічним секретом краси...

7.Бувають моменти в житті коли все до дрібниць тобі чомусь хочеться запам’ятати.

8. Я дивлюсь з-під опущених вій як цвіте далина.

9. Люблю коли в вікно розкрите шумлять безжурно дерева.

10. Максим ще не був певний що він зуміє потрапити на свою стежку в цій копіткій справі.

11. Я пам’ятаю місто за Дніпром де в небі місяць плинув, як пором,

12. Чи вдячний нащадок згадає той час як всі ми вставати з неволі як довго гнітили та мучили нас на ріднім занедбанім полі?

2. Знайдіть та виправте помилки у схемах: 1. [1 з.], (де 2). 2. [1 д.], (що 2). 3. (Той 1) [з. 2].

3. Знайдіть схему, що відповідає реченню: Любити жінку – відкривати світ, де святом зацвітає все буденне. 1. [1 ім.], (де 2). 2. [1 д.], (де 2). 3. [1 з.], (де 2).

Переглядів: 374 | Додав: monko_n | Теги: Складнопідрядні речення, цікаві завдання, самостійно, СПР | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
...
Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя.
Франсуа Вольтер

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2019
    uCoz