Сайт учителя
української мови та літератури
Монько Ніни Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 9 » Увага! Робота над помилками, що є типовими для учнів
11:14
Увага! Робота над помилками, що є типовими для учнів

Встановити усі можливі варіанти переносу слів (Назаренко О., Ворона А.).

Гайка, пальці, ґудзик, надзвичайний, бур'ян, кіль­це, Лук'ян, слизько, Марія, олівець, моя, око, південний, Коло-Михайлівка, суддя, тінню, приймати, заклад, безсилий, війна, багатоступінчастий, далекосхідний, ЗІЛ-111, Дніпро, галицький, видавництво, Т. Г. Шев­ченко, проф. Кравченко, 1991 р., 20-му, вид-во, книжка, садівник, ходжу, підживляти, подвір'я, низько, вільний, академія, Орися, корінний, Вінниця, життя, сіллю, приклад, визнати, розбити, відкинути, стійкий, восьмигранний, ЛАЗ-105, Олександра, близь­кий, убозтво, Л. П. Косач, гр. Гончаренко, 140 га, 4-го, т-во.

Провідміняти числівники, вставити, де потрібно, літери (Сердюк Д., Шекера О., Панчешний Б.).

П..ять, дві, сім..десят.., шіст..сот.. сорок вісім.., четв..ро, обоє, тис..ча, десятий, тр..охсотий, тисяча дев..ят..сот дев..яносто перший, половина, триста сорок в..сім тисяч двісті п..ятдесят.. шіст.., сім..надцят.. тисяч дев..ятсот.. тридцят.. два, трил..ярд, півтори, одна п..ята.

Запишіть займенники, знявши риску. Провідміняйте їх (Маленко Р., Максименко І., Кохановська В.).

Той, самий, хто, ні/що, будь/чого, що/будь, де/хто, де/з/ким, хтозна/чий, той/чи/інший, одне/і/те/ж, аби/що, що/небудь, казна/що, казна/який, що/таке, чий/сь.

Запишіть слова (Савченко К., Стецюк М.).

Роз..броєн..я, ..вічливий, від..ати, зав..ишки, об..ити, роз..ява, ден..ий, ос..ін..ій, закон..ий, пас..я, роз..ріс..я, силен..ий, здійсн..ен..ий, нев..благан..ий, недотор..кан..ий, блажен..ий, священ..ий, священ..ик, вихован..ий, по..ран..ий, спечен..ий, нездолан..ий, ..ляний, жит..ю, на під..аш..і, жит..євий, знаряд..ь, почут..ів, стат..я, ріл..я, мит..ю, міц..ю, тін..ю, повіст..ю, матір..ю, нав..ман..я, попід..вікон..ю, л..ємо, нал..ю, воз..'єднан..я.

Запишіть слова (Шекера О.).

Дит..ясла. духм..яні снопи, ін..єкція, в..яжеться, Р..єпін, св..ятопис, п..ятсот, кров..ю, міл..йони, В..єтнам, бур..як, опам..ятатися, дев..ять, р..явкати, нев..язкий, електрозвар..ювання, ад..ютант, атель..є, голуб..ятко, об..їзд, вар..яг, Лук..янівка, інформб..юро, об..єкт, евол..юція, чіл..не, област.., р..ясно, різ..бяр, нян..ка, асфал..т, стан..мо, заховайс.., у куз..ні, прал..ня, гарнен..кий, тіт..ці, рибон..ки, брен..кати.

Переглядів: 168 | Додав: monko_n | Теги: помилки, вправи | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
...
Мова вдосконалює серце і розум народу, розвиває їх.
Олесь Гончар

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
    ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОДА
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА

  • Copyright monko_n © 2019
    uCoz